مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با وجود دریاچه های زیبا ، کوه ها و رودخانه هایی که در سوئیس قرار دارند ، شگفت آور است که بسیاری از شهرهای آن در میان چنین مناظر دیدنی قرار گرفته اند. قلعه ها و کلیساهای بسیار زیادی با معماری منحصر به فرد ، در حالی که خیابان های سنگفرش باستانی شما را به سمت مناظر دیدنی و با شکوه تر سوق می دهد. به طور کامل ترکیب قدیمی با موزه ها و گالری های جدید ، کافه ها و رستوران ها بهترین شهرهای سوئیس را به مکانهای پر جنب و جوش برای بازدید تبدیل می کند. برخی از زیبا ترین شهر های سوئیس در ادامه معرفی می شوند.


برن


پایتخت سوئیس به معنای واقعی کلمه به همان اندازه کارت پستال ها و عکس هایش قشنگ است و قلب شهر قدیمی همه مسافران را تحت تأثیر قرار میدهد تا در جستجوی آن تجربه بی نظیر سوئیس باشند. شما می توانید طیف وسیعی از رستوران ها را در برن انتظار داشته باشید اما ویژگی آشپزی مورد علاقه من ، تهیه بی پایان انتخاب از نظر پسته فروشی ها است که در اینجا به عنوان یک Condettorei شناخته می شود. شکلات داغ swiss یک راه عالی برای گرم شدن  در ماه های سردتر است، بستنی های بزرگ و معروف برن نیز در تابستان طرفداران زیادی دارد.

برن سوئیس


فرایبورگ


با برخورداری از مکان خیره کننده ای که در آن تنگه ای از شهر وجود دارد که از دو قسمت تقسیم می شود ، فریبرگ مطمئناً چشمگیر است و چندین منظره عالی از خود شهر وجود دارد. رودخانه سامارا، چند پل زیبا در قسمت غربی. این شهر دارای یک شهر قدیمی با شکوه قرون وسطایی با کلیسای جامع برجسته ای است که بالای هر چیزی برج، و همچنین برخی موزه های جالب، استحکامات چشمگیر و معماری زیبا قرار دارد. شهر برن با وجود دانشجوها و جمعیت جوان زیاد ، زندگی شبانه پر جنب و جوش برای لذت بردن بازدید کنندگان فراهم می کند.


بازل


شهر بازل واقع در سواحل راین ، موقعیت استراتژیک بازل درست در مرزهای فرانسه و آلمان قرار گرفته است. تجارت و بازرگانی در خیابان های این کشور باعث افزایش ثروت این شهر شده است در نتیجه، دارای مجموعه ای از بناهای زیبا و قدیمی است و یک مکان مبهم ثروتمند در مورد آن مکان وجود دارد. همچنین برخی موزه ها و گالری های خارق العاده ارائه شده است. بازل اگرچه به اندازه برن زیبا نیست ، بازل هنوز یک شهر قدیمی دوست داشتنی دارد که ارزش دیدن دارد. برخی از معماری های زیبا و قدیمی و جدید که در اطراف آن واقع شده اند. برای اینکه از زندگی روزمره ساکنان خود احساس راحتی کنید به Kleinbasel بروید تا از ناهار خوری های خوب در کنار رودخانه لذت ببرید.

 

بازل سوئیس


لوزان


مردم جوان و دانشجویان لوزان آن را به یک شهر تفریحی تبدیل می کند که بتواند مدتی را برای تفریح در آن سپری کنید. احساسی باشکوه و جوان در مورد شهر وجود دارد ، و به دلیل صحنه زندگی شلوغ شبانه ، مکان مناسبی برای تفریح در شهر است. بیش از فقط یک شهر دانشگاهی ، لوزان به زیبایی در دامنه کوههای مشرف به دریاچه ژنو واقع شده است. این شهر با دامنه های آرام شهر و شهر قدیمی گوتیک زیبا در بالای آن قرار دارد. بعضی موزه های عالی لوزان پراکنده هستند. کافه های رنگارنگ این شهر نیز همیشه مورد علاقه مردم و توریست ها است.

دیدنی های فرانسه


ژنو


ژنو دومین شهر بزرگ سوئیس و شهر لوکس این کشور است است که مطمئناً دارای تجملات زیادی است. خانه بسیاری از سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل و بانک جهانی شکوهی در خیابان های آن به وجود می آورد. این شهر که در سواحل دریاچه ژنو قرار دارد، دارای هتل های گران قیمت، بوتیک ها و رستوران هایی برای انتخاب بازدید کنندگان است. هرچند که البته طرف دیگری نیز به ژنو وجود دارد. به محله هایی مانند Les Grottes و Quartier des Paquis بروید و کافه ها و ابرهای زیادی را در آنجا مشاهده می کنید.


لوسرن


Lucerne واقع در مرکز سوئیس ، یک شهر باستانی زیبا در کنار دریاچه لوسرن است که بهترین مکان برای پیاده روی است. جایی که می توانید در کنار خانه های تاریخی با نقاشی های زیبا از قبیل خانه های موجود در میدان مرکزی وین مارکت قدم بزنید. همچنین تعدادی از نقاط دیدنی قرون وسطایی قابل توجه مانند پل چاپل (Kapellbrücke) ، یکی از قدیمی ترین پل های پوشیده شده اروپا یا Musegg Wall ، بخشی دست نخورده از دیوارهای سطح شهر که در سال 1386 ساخته شده است وجود دارد. نمونه بارز KKL (مرکز فرهنگ و کنوانسیون) که توسط معمار فرانسوی ژان نوول طراحی شده است. زمین های خیره کننده آلپ به وسیله کابل های کوهستانی تا کوههای Pilatus ، Rigi یا Stanserhorn به راحتی قابل دسترسی است.

شرایط ویزای کاری فرانسه

 

لوسرن


Arosa


یکی دیگر از مکانهای مهم اسکی که در تابستان نیز استفاده می شود ، Arosa است. این دهکده کوچک فعالیت های زمستانی زیادی برای ارائه دارد. اما اگر تصمیم به بازدید از خارج از فصل اسکی دارید ، هنوز زیبایی در تپه های نورد و فضای سرسبز زیاد است. بسیاری از اسپا های آلپ. موارد مورد علاقه من شامل هتل Tschuggen (با بهترین آبگرم آلپ در شهر و بهترین رستوران در La Vetta) و Arosa Kulm به چشم می خورد.

  • ۹۸/۰۷/۰۱
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی