مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کشور فرانسه بهشت توریستان و از زیبا ترین کشورهای ارپایی است که هر توریستی که بخواهد به اروپا سفر کند فرانسه را در برنامه سفر خود قرار می دهد. دیدنی ها و جاذبه های گردشگری زیادی در سرار اسن کشور وجود دارد که در ادامه برخی از معروف ترین جاذبه های فرانسه را معرفی می کنیم

 

کاخ ورسای پاریس


کاخ یا قلعه ورسای در حومه پاریس در سال 1624 به عنوان یک تپه شکار برای لوئی سیزده ساخته شد اما بعداً به یک کاخ عظیم و صندلی قدرت برای پادشاهان فرانسه تبدیل شد. پس از انقلاب فرانسه وقتی خانواده سلطنتی مجبور شدند از قلعه بیرون بیایند ، کاخ به هم ریخت و پاشید. این کاخ تا حد زیادی احیا شده است و امروز روسای بازدید کننده از کشورهای خارجی در تالار آیینه های آفتاب پذیرایی می شوند.

اخذ ویزای شینگن فرانسه

 

کاخ ورسای

دروازه پیروزی  Arc de Triomphe


Arc de Triomphe معروف در مرکز پایتخت فرانسه پاریس در مکان شارل دوگل (همچنین با نام Place de l'Etoile شناخته می شود) قرار گرفته است. این یک دروازه پیروزی است که به فرانسویانی که در طول جنگ ها حضور داشته اند افتخار می کند. نام 588 ژنرال فرانسوی در داخل دیوارها ذکر شده است، همچنین لیستی از نبردها در جنگهای ناپلئونی نوشته شد است. این بنای تاریخی فرانسه بین سالهای 1806 تا 1836 ساخته شده است.

دروازه پیروزی


جزیره مونت سنت میشل


این نقطه عطف فرانسوی جزیره ای کوچک است که در یک خلیج کوچک در ساحل شمال غربی فرانسه واقع شده است. جزیره ای که تنها در طول جزر و مد زیاد قطع شده است، از سال 2014 با پیاده روی قابل دسترسی است. در بالای این جزیره صخره ای ، ابی چشمگیر واقع شده است که پس از اقامت در آنجا در سال 966 بعد از راهبان بنکتکتین در آنجا مستقر شدند و این مکان را توسعه دادند. امروز فقط در حدود 40 نفر در دهکده کوچک اطراف کلیسا زندگی می کنند.

برج ایفل


برج ایفل (به فرانسوی: la tour d'Eiffel) یکی از نقاط دیدنی است که همه مردم به عنوان نماد فرانسه آن را می شناسند. ساخت فلز در مرکز شهر پاریس قرار دارد و در سال 1889 به عنوان محور نمایشگاه جهانی ساخته شد. قرار بود فقط به عنوان یک مرکز نمایشگاه باشد، اما هنوز هم اصلی ترین جاذبه در پایتخت فرانسه است.

 

برج ایفل

 

مزارع اسطوخودوس در پرووانس


مزارع اسطوخودوس در جنوب فرانسه وقتی شکوفه های اسطوخودوس خوشبو بنفش روشن از اواخر ژوئن تا اوت آگوست شکوفا می شود ، مورد بازدید بسیاری از بازدید کنندگان است. بوی عطر این مزارع واقعا شگفت انگیز است! هنگامی که در منطقه هستید ، حتما از موزه اسطوخودوس در مزرعه معمولی اسطوخودوس بازدید کنید و یاد بگیرید که چگونه اسطوخودوس برداشت می شود یا از محصولات زیبایی می توان محصولاتی را تهیه کرد. میتوانید پنیر اسطوخودوس یا کرم وانیلی تزریق شده اسطوخودوس را امتحان کنید.


قلعه های دره Loire


در دره Loire بیش از 300 کاخ (قلعه) وجود دارد. 42 مورد از آنها به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. اولین قلعه ها به عنوان استحکامات در قرن دهم ساخته شده اند و طی قرن ها قلعه های باشکوه و بسیار تزئینی در کنار رودخانه ساخته شده اند تا به عنوان خانه برای پادشاهان فرانسوی باشند. رودخانه Loire طولانی ترین رودخانه فرانسه با طول بیش از 1000 کیلومتر است.

قلعه های فرانسه
کوه های آلپ فرانسه


کوه های آلپ فرانسه در مناطق جنوب شرقی فرانسه واقع شده و با کوه های آلپ سوئیس و ایتالیا هم مرز است. بلندترین قله کوهی در اروپای غربی مونت بلان است که 4810 متر ارتفاع دارد و در مرز ایتالیا قرار دارد. ایتالیایی ها آن را کوه مونته بیانکو می نامند! کوه های آلپ فرانسه برای ورزش های زمستانی مشهور است و محل برگزاری بازی های مختلف المپیک زمستانی در سال های 1924، 1968، 1992 بوده است.


پل آوینون (Pont d'Avignon)


پل مشهور آوینیون(Pont d'Avignon) در رودخانه رون ساخته شده است که عمیق ترین رودخانه فرانسه و دومین رودخانه طویل فرانسه است. آوینیون در قرون وسطی در نزدیکی محل زندگی پاپ قرار داشت و کاخ پاپل یکی از اصلی ترین جاذبه های شهر است. این پل در کنار رودخانه تنها برخی از طاق ها هنوز دست نخورده است، زیرا قسمت های این پل در جریان طغیان بزرگ در قرن 17 از بین رفته اند. هنوز هم این پل به عنوان یک نشانه اصلی و یک میراث جهانی یونسکو به شمار می رود. 


موزه لوور پاریس


موزه لوور در پاریس بزرگترین موزه جهان است و بیش از 35000 اثر هنری مانند نقاشی ، مجسمه سازی ، نقاشی و اشیاء باستان شناسی دارد! این کاخ که در قرن دوازدهم به عنوان یک قلعه ساخته شده است، اولین بار در سال 1793 درهای خود را به عنوان موزه باز می کند. در سال 1988، یک هرم شیشه ای در حیاط بالای ورودی اصلی و یک لابی زیرزمینی ساخته شد. نقاشی معروف مونا لیزا (همچنین به آن "La Joconde" به زبان فرانسه یا "La Gioconda" به زبان ایتالیایی ") توسط لئوناردو داوینچی در لوور به نمایش گذاشته شده است.

دیدینی های پاریس

موزه لوور

  • ۹۸/۰۶/۲۷
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی