مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طلا همواره متقاضی دارد و چه به عنوان وسیله ی ذخیره ارزش و چه به عنوان یک کانی ارزشمند در فعالیت های صنعتی و چه به عنوان یک وسیله ی زینتی ، مورد استفاده و قبول تمام کشورها بوده است.

درمورد سرمایه گذاری در طلا داستان کمی متفاوت است. اگر سرمایه گذاری در طلا را به عنوان یک محل درآمد و شغل اصلی خود انتخاب کنید،حتما باید تخصص کافی در مورد معاملات آن داشته باشید تا بتوانید تحلیل درستی از بازار داشته باشید.اما  اگرقصد شما تنها نگهداری دارایی باشد نیاز به دانش مالی ندارید و فقط باید مراقب باشید که طلای تقلبی به شما نفروشند. برای جلوگیری از کلاه برداری های احتمالی لازم است که در وهله ی اول از مراکز معتبر خرید انجام دهید و در وهله ی دوم طلا را حتما با فاکتوری که به امضای فروشنده رسیده باشد و مهر مغازه، تاریخ خرید و نام فروشنده را قید کرده باشد دریافت کنید.

در کناراین مباحث شما برای این که در هنگام خرید یا فروش بتوانید عملکرد درستی داشته باشید، باید نرخ طلا را منظم پیگیری کنید.می توانید قیمت طلا را روزانه در پورتال های اینترنتی بررسی کرده و جزئیات کامل قیمت را دریابید. حتی بعد از اینکه پول خود را برای خرید طلا سرمایه گذاری کردید ، باید هر چند وقت یکبار قیمت آن را زیر نظر داشته باشید و به راحتی می توانید این اطلاعات را حتی با وجود کانال های تلویزیونی یا شبکه های مجازی به دست آورید.

برخلاف سایر سرمایه گذاری ها مانند ساختمان، طلا و زیور آلات مانند انگشتر طلا با وجود قرار دادن دائم در انگشت با گذر زمان فرسوده نمی شود. قیمت طلا به دلیل قدمت زیاد آن کاهش نمی یابد و زیور آلات قدیمی و اناوع انگشتر های طلا در بازار همان قیمت زیورآلات جدید را خواهند داشت.

به این ترتیب ، هنگامی که شما خرید طلا را انتخاب می کنید، سرمایه گذاری شما در درازمدت بازدهی خوبی را به همراه خواهد داشت و شما می توانید سود خوبی در آینده بدست آورید و با خرید انواع جواهرات زینتی مانن انگشتر طلا از لینک زیر سرمایه گذاری مطمئن داشته باشید:

لینک منبع 

  • meysam shad
  • ۰
  • ۰


کاپیتان بلک نامی آشنا برای آقایان در حوزه سیگار و توتون است. بسیاری از آقایان علاقه زیادی به رایحه محصولات کاپیتان بلک دارند. حال تصور کنید که این بوی خوش توتون را بتوانید به عنوان عطر تلخ مردانه در اختیار داشته باشید.


رایحه آغازی: توتون مخصوص
رایحه پایه: گیاهان جنگلی

جالب است بدانید که این ادکلن تلخ مردانه جزو ۱۰ عطر پرفروش دنیاست و در صدر فهرست بهترین عطرهای تلخ مردانه قرار می‌گیرد. اگر قصد امتحان کردن این عطر تلخ مردانه را دارید توصیه می‌شود ابتدا حجم‌های کوچک‌تر آن را با قیمتی خیلی مناسب از سایت مندلیف خریداری کنید. بدین ترتیب اگر از انتخاب خود اطمینان داشتید، می‌توانید شیشه‌های بزرگ‌تری و حجم بیشتری از آن را خریداری کنید.

 

 ادکلن دانهیل ولنسول لاوندر

 

دکلن Dunhill Valensole Lavender عطر تلخ مردانه‌ای با رایحه گرم، تلخ و تند است. محصول جدید برند دانهیل است که در زمینه ساخت عطرهای هیجان‌انگیز و پرطرفدار سابقه خوبی دارد.


رایحه آغازی: لیموترش، جوز، زعفران
رایحه میانی: اسطوخودوس، هل، سالویا
رایحه پایه: خس خس، چوب گایاک، چوب عنبر

همان‌طور که از ترکیبات این عطر مردانه تلخ مشخص است، با این گرمی و تندی مناسب روزهای سرد سال است. از این عطر می‌توانید برای مناسبت‌های شبانه، کاری و قرار ملاقات‌های اداری نیز استفاده کنید. عطری خاص که در سال ۲۰۲۰ به دنیا معرفی شد و انتظار می‌رود که به ادکلن مردانه تلخ و محبوبی در بازار رایحه‌ها تبدیل شود.

مشاهده مطلب اصلی:

لینک منبع

 

 

  • meysam shad