مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آلمان به عنوان پنجمین کشور مطلوب جهان برای مهاجرت شناخته شده است. این به خاطر اقتصاد خوب ، سیستم آموزشی و فرصت های شغلی آلمان است. مردم از سراسر جهان می خواهند شانس انتقال به آلمان را داشته باشند. در این مقاله به اطلاعاتی در مورد نحوه حرکت به آلمان و مهاجرت عمومی به آلمان می پردازیم.
برای مهاجرت به آلمان به یک دلیل معتبر احتیاج دارید. روش های مختلفی وجود دارد که اتباع سایر کشورها می توانند به آلمان منتقل شوند. این شامل دلایل زیر است که در ادامه با جزئیات بیشتری توضیح داده می شود.

شرایط عمومی مهاجرت به آلمان

روش های زیادی وجود دارد که افراد می توانند از آنها برای مهاجرت به آلمان استفاده کنند و هرکدام از آنها شرایط خاصی را داشته باشند ، اما هنوز هم در برخی از آنها شباهت هایی وجود دارد. برای واجد شرایط بودن برای انتقال به آلمان ، باید معیارهای زیر را رعایت کنید:


اثبات توانایی مالی

هر هدف مهاجرت مختلف دارای آستانه مالی است که متقاضیان باید آن را برآورده کنند ، اما با این وجود متقاضیان باید ثابت کنند که قادر به تأمین مالی خود در آلمان هستند. حتی اگر در آلمان مشغول به کار باشید ، تا زمانی که حقوق خود را دریافت نکنید ، باید بودجه اولیه برای تأمین هزینه های خود را داشته باشید.

 

مهاجرت به آلمان


بیمه درمانی داشته باشید

شما بدون پوشش معتبر بیمه درمانی قادر به مهاجرت به آلمان نخواهید بود. راه پیشنهادی اخذ بیمه درمانی آلمان است ، زیرا شما نمی توانید مطمئن باشید مقامات آلمانی بیمه درمانی خارجی را می پذیرند یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه درمانی برای کارگران آزاد ، کارمندان و مهاجران در آلمان اطلاعات کسب کنید.
حداقل مهارت زبان آلمانی را داشته باشید

برای اینکه بتوانید در آلمان زندگی کنید ، باید آلمانی را بدانید. چارچوب مرجع مشترک زبان های اروپایی دارای سه سطح مهارت زبان ، A ، B و C است. هر کدام دو بخش دارند. بنابراین مهارت زبان در A1 / A2 یا پایه ، B1 / B2 یا مهارت در زبان و مهارت های C1 / C2 یا مهارت های پیشرفته زبان تقسیم می شود. برای اینکه اجازه مهاجرت در آلمان را داشته باشید ، باید وارد امتحانات شوید و آنها را در A1 یا B1 قبول کنید. اگر می خواهید اقامت دائم بگیرید ، به مهارت بالاتری از C1 یا C2 نیاز دارید.

نحوه دریافت ویزای شینگن

ویزای آلمانی دریافت کنید
شهروندان این کشورها موظفند قبل از ورود به آلمان اقدام به دریافت ویزا کنند. همه اتباع دیگر برای ورود به آلمان نیازی به ویزا ندارند. آنها ممکن است پس از ورود به آلمان بدون ویزا ، برای اجازه اقامت اقدام کنند.

انواع ویزا آلمان:

  • VISA گردشگر / بازدید کننده
  • ویزا تجاری
  • ویزاهای تحصیل در آلمان
  • VISA جستجوگر شغل
  • VISA کار (استخدام)
  • دانشمندان مهمان VISA
  • VISA آموزش / کارآموزی

مهاجرت کاری به آلمان


آلمان از کمبود کارگران ماهر و افراد متخصص خبر داده است. آنها دائماً در جستجوی مهندسین، متخصصان فناوری اطلاعات، کارمندان پزشکی و سایر متخصصان واجد شرایط است. برای تشویق چنین افرادی برای مهاجرت آلمان، مقامات مهاجرت خارجی شرایط سختگیرانه را برای رفتن به آلمان و کار را راحت کرده اند.

به همین دلیل یکی از راه های مهاجرت به آلمان از طریق یافتن شغل در این کشور است. مراحل انتقال به آلمان برای کار به شرح زیر است:

در آلمان شغلی پیدا کنید که اتباع خارجی را می پذیرد
برای ویزای کار (اشتغال) آلمان اقدام کنید
به آلمان بروید و اجازه اقامت کار را بگیرید
علاوه بر این، برای دریافت اجازه اقامت برای کار در آلمان ، کارفرما و کارمند باید ثابت کنند که:

کمبود کارمندانی که از آلمان یا اتحادیه اروپا هستند، وجود دارد، بنابراین این موقعیت را نمی توان از طریق آنها پر کرد
اینکه کارمند از نظر حقوق و محیط کار شرایط مشابه با سایر کارمندان آلمانی داشته باشد
اینکه کارمند تمام شرایط تحصیلی و تجربه کاری را برای موقعیت شغلی رعایت کند
اینکه شرکتی که استخدام کارمند می کند ، کلیه الزامات کشور آلمان (اسناد و گواهینامه های ثبت نام)
به عنوان یک کارمند در آلمان، شانس کار کردن را تا زمانی که اجازه اقامت شما اجازه می دهد دریافت خواهید کرد. اگر کارفرمای شما می خواهد حتی پس از نزدیک شدن به اجازه کار ، رابطه کاری خود را ادامه دهد ، می توانید درخواست تمدید کنید یا بعد از مدت زمانی مشخص، می توانید برای اقامت دائم نیز اقدام کنید.

اگر یک کارگر ماهر باشید، مهاجرت به آلمان بر اساس اشتغال بسیار دشوار خواهد بود.


دیدنی های فرانسه

مهاجرت تحصیلی به آلمان


بسیاری از مردم از این امر آگاه نیستند، اما آلمان آموزش رایگان ارائه می دهد. این بدان معناست که برخلاف جاهایی مانند ایالات متحده، که شهریه زیادی دارند، دانشگاههای آلمان یا هزینه های بسیار کمی دارند و یا اصلاً هزینه دریافت نمی کنند. به همین دلیل آلمان مکان مهمی برای مهاجرت برای اهداف آموزشی است.


برای مهاجرت به آلمان برای گذراندن مدرک دانشگاهی، باید ویزای خود را برای تحصیل در آلمان اخذ کنید. در مقاله الزامات مورد نیاز شما برای دیدار و روند درخواست برای دریافت چنین ویزا بیان شده است.

اگر ویزای تحصیل خود را برای آلمان دریافت کرده و مدرک خود را تمام کرده باشید ، می توانید در آلمان برای جستجوی شغل برای مدت زمان محدود بمانید. اگر بتوانید در این مدت شغلی بیابید ، مجاز به اقامت در آلمان هستید. گزارش شده است که حداکثر 54٪ دانشجویانی که مدرک دانشگاهی در آلمان را گذرانده اند در این کشور می مانند و شغل پیدا می کنند.
 

برای مطالعه بیشتر به مقالات وکیل ویزا مراجعه کنید.

 

  • meysam shad