مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون پایه و اساس هر فروشگاه است ، که می تواند هویت یک مارک تجاری را بدست آورد و به مشتری خود قول دهد بدون اینکه حتی یک کلمه بگوید. شما به عنوان یک خرده فروش یا طراح ، از مشتریان خود می خواهید که به شما اعتماد کنند تا زیبا به نظر برسند. اگر مغازه شما چیزی جذاب نیست ، آنها سخت شما را باور کنند.دراین مقاله قصدداریم باذکرنکاتی به شمادرانتخاب دکوراسیون مناسب بوتیک ،کمک کنیم.

انتخاب طرح

 یک بوتیک بخشهای مختلفی دارد که همه به عملکردهای خاصی اختصاص یافته اند. قسمت جلو کاملاً مربوط به مشتری است. این شامل نمایشگر ، کالا ، اتصالات و پیشخوان چک است. هر اتاقی که در پشت آن باقی بماند می تواند خلوت باشد و به عنوان یک دفتر برای کارهای تجاری استفاده شود.
ساختمانها از نظر طراحی و اندازه گیری متفاوت هستند. نوع فضایی که شما با آن کار می کنید تعیین می کند که شما چه نوع چیدمانی را انتخاب کنید. با این حال ، مطابقت با منافع مشتری و ایجاد احساس راحتی کافی در مشتری با نام تجاری شما ، باید تمرکز اصلی در طراحی باشد.
یک پاپ رنگ

هنگام انتخاب طرح رنگی ، یک رنگ پررنگ و جلب توجه را در اولویت قرار دهید. به یاد داشته باشید که فروشگاه شما نمایندگی برند شماست بنابراین باید انتخاب کنید که رنگ های مارک را در طراحی کلی بگنجانید.
رنگ براق و برخی از گیاهان یا گلهای خوش سلیقه همه واسطه هایی هستند که می توانید برای تأمین رنگهای اضافی استفاده کنید. کف را خنثی نگه دارید یکی از اسرار تجاری خرده فروشی حفظ دید مشتری در کالا است.

روشنایی

دلیلی وجود دارد که مونالیزا زیر نور فلورسنت نقاشی نشده است. استفاده از نورهای ملایمتر ، فضای گرم و استقبال بیشتری را به بوتیک می دهد که درخششی روشن به محصولات شما می بخشد. روشنایی گرم هنوز می تواند به اندازه کافی روشن باشد تا بتواند فضای اتاق را بدون سخت و خشن بودن روشن کند.
قرار دادن صحیح وسایل روشنایی نیز در برجسته سازی قسمت هایی از فروشگاه که می خواهید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ، کلیدی است. به عنوان مثال مناطق نمایشگر با کمک نور به راحتی برجسته می شوند. برای جذابیت بیشتر ، چراغ های فرورفتگی همیشه افزودنی های خوبی هستند.

استفاده ازنمایش

اگر از مانکن استفاده می کنید، همانطور که در فروشگاه های لباس معمول است ، مطمئن شوید که ظریف به نظر می رسد. یک نکته عالی این است که آن را مانند یک مدل زندگی واقعی و کامل با لوازم جانبی بپوشانید ، نه اینکه فقط نیمه بالایی را به نمایش بگذارید

بااین حال هیچ مشتری نمی خواهد عجله داشته باشد و برای ایجاد احساس تجملاتی که منجر به صرف هزینه بیشتری می شود ، می خواهید به بازدیدکنندگان بوتیک خود زمان دهید. این کار را می توان از طریق صندلی های شما انجام داد ، با دقت در موقعیتی قرار دهید تا به خریداران یک استراحت و تأمل بدهید، یا به احتمال زیاد ، به شخص مهم دیگر که حوصله اش سر رفته است اجازه می دهد تلفن خود را بررسی کند.
صندلی های پوفی و ​​عثمانی گزینه های مناسبی برای نشستن هستند ، زیرا شیک ، جمع و جور هستند و آنقدر راحت نیستند که مشتریان برای مدت طولانی در آنها غرق شوند. عثمانی ها می توانند به عنوان واحدهای ذخیره سازی با احتیاط نیز مضاعف شوند. مسلماً نشستن برای افراد مسن ، مادران باردار یا خریداران با نیازهای ویژه احترام لازم است و نصب برخی از آنها وظیفه شماست.

پس موضوع فروشگاه شما عناصر دکوراسیون داخلی شما را به داستان برند شما پیوند می دهد،بهتراست درانتخاب آن دقت لازم راداشته باشید.

 

  • ۰۰/۰۳/۰۸
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی