مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


کاپیتان بلک نامی آشنا برای آقایان در حوزه سیگار و توتون است. بسیاری از آقایان علاقه زیادی به رایحه محصولات کاپیتان بلک دارند. حال تصور کنید که این بوی خوش توتون را بتوانید به عنوان عطر تلخ مردانه در اختیار داشته باشید.


رایحه آغازی: توتون مخصوص
رایحه پایه: گیاهان جنگلی

جالب است بدانید که این ادکلن تلخ مردانه جزو ۱۰ عطر پرفروش دنیاست و در صدر فهرست بهترین عطرهای تلخ مردانه قرار می‌گیرد. اگر قصد امتحان کردن این عطر تلخ مردانه را دارید توصیه می‌شود ابتدا حجم‌های کوچک‌تر آن را با قیمتی خیلی مناسب از سایت مندلیف خریداری کنید. بدین ترتیب اگر از انتخاب خود اطمینان داشتید، می‌توانید شیشه‌های بزرگ‌تری و حجم بیشتری از آن را خریداری کنید.

 

 ادکلن دانهیل ولنسول لاوندر

 

دکلن Dunhill Valensole Lavender عطر تلخ مردانه‌ای با رایحه گرم، تلخ و تند است. محصول جدید برند دانهیل است که در زمینه ساخت عطرهای هیجان‌انگیز و پرطرفدار سابقه خوبی دارد.


رایحه آغازی: لیموترش، جوز، زعفران
رایحه میانی: اسطوخودوس، هل، سالویا
رایحه پایه: خس خس، چوب گایاک، چوب عنبر

همان‌طور که از ترکیبات این عطر مردانه تلخ مشخص است، با این گرمی و تندی مناسب روزهای سرد سال است. از این عطر می‌توانید برای مناسبت‌های شبانه، کاری و قرار ملاقات‌های اداری نیز استفاده کنید. عطری خاص که در سال ۲۰۲۰ به دنیا معرفی شد و انتظار می‌رود که به ادکلن مردانه تلخ و محبوبی در بازار رایحه‌ها تبدیل شود.

مشاهده مطلب اصلی:

لینک منبع

 

 

  • ۰۰/۰۶/۱۳
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی