مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

از آنجایی که امروزه ظاهر هر فردی بر روی موقعیت‌های پیش آمده برای او تاثیر گذار است، باید برای هر چه بهتر کردن ظاهر خود بیشتر بکوشید. در این پست سعی کرده‌ام یک سری نکته جهت هرچه آراسته‌تر کردن ظاهر آقایان بری شما جمع آوری کنم. با رعایت و انجام این نکات می‌توانید ظاهر خود را بهبود ببخشید

نکات مهم برای آراسته بودن

درست است که باطن هر فرد مهم‌تر از ظاهر اوست، ولی این نکته به معنای نداشتن ظاهری آراسته نیست. در ادامه یک‌سری نکته برای داشتن ظاهری آراسته مردانه برای شما نام خواهم برد و توضیح مختصری در مورد هر کدام از آن‌ها به شما خواهم داد.

 

بررسی و امتحان کنید که چه چیزی مناسب شما است

 

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آقایان هماهنگ کردن لباس‌های خود با هم است. معمولا از لباس‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ برای پوشش روزانه خود استفاده می‌کنند. مثلا استفاده از یک کت و شلوار نا مناسب می‌تواند هر مردی را شبیه به یک بچه کم سن و سال کند. برای همین در انتخاب پوشاک خود نهایت دقت را داشته باشید. در صورتی که در انتخاب لباس مشکل پسند هستید می‌توانید از شخصی که سلیقه‌اش با شما جور است مشورت بگیرید.

 

استفاده از ریش مناسب

 

نمی‌خواهم وارد این بحث شوم که مردان باید از ریش استفاده کنند یا نه، ولی بهتر است که با خودتان صادق باشید. جلو آیینه قرار بگیرید و مشاهده کنید که با ریش جذاب‌تر می‌شوید یا بدون آن. اگر داشتن ریش برای شما مهم است سعی کنید در نگه‌داری و تمیزی آن کوشا باشید، در صورتی که صورت بدون ریش را ترجیح می‌دهید از تیغ اصلاح یا ماشین اصلاح با کیفیت برای کوتاه کردن آن استفاده کنید.

 

خوشبو بودن

 

یکی از نکاتی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، استفاده از عطر و اسپری مناسب برای خوشبو کردن لباس‌ها و بدن است. داشتن بوی خوب می‌تواند بر روی ظاهر شما تاثیر به سزایی داشته باشد. اگر به دنبال داشتن ظاهری جذاب هستید حتما بر روی انتخاب یک عطر، ادکلن یا اسپری بدن مناسب زمان بگذارید و رایحه‌ای متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. اگر در انتخاب اسپری بدن برای خودتان دو به شک هستید، مقاله بهترین اسپری بدن مردانه را مطالعه کنید تا در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید.

 

برخورد و لحن حرف زدن

 

یکی از نکاتی که می‌تواند شما را به فردی جذاب بدل کند طرز برخورد و لحن حرف زدن شما در نگاه اول است. سعی کنید تا حد ممکن ادب را رعایت کنید، در کنار آن راحت صحبت کنید و سعی کنید در صورت مناسب بودن موقعیت شوخ طبعی خود را نیز به نمایش بگذارید.

 

داشتن اعتماد به نفس

 

اگر اعتماد به نفس نداشته باشید هیچ‌گاه نمی‌توانید ظاهر آراسته‌ای نیز کسب کنید. حتی اگر از بهترین آرایشگر برای موهای خود، بهترین لباس‌ها و جواهرات و گران‌ترین عطرها استفاده کنید ولی اعتماد به نفس لازم را نداشته باشید، بعید است که جذاب به نظر برسید. سعی کنید که خودتان را قبول داشته باشید و راحت صاف بایستید و در چشمان مردم نگاه کنید.
این نکته را فراموش نکنید که اعتماد به نفس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر فردی است.

حرف آخر

داشتن ظاهر آراسته مهم است ولی سعی نکنید آن را اولویت خود قرار دهید. در کنار بهبود شخصیت خود می‌توانید با استفاده از نکاتی که در این پست برای شما توضیح داده شده بر روی ظاهر خود تغییراتی را ایجاد کنید و از جذابیت ظاهری خاصی برخوردار شوید.
 

  • ۰۰/۰۳/۱۰
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی