مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خوشبو ترین ادکلن های مردانه

 

برخی از ادکلن ها می توانند با جلب توجه حواس ما توجه ما را به خود جلب کنند. ادکلن ها چه گرم و چوبی و چه تازه و تمیز، قدرت انتقال شخصیت و جلب توجه را دارند. بنابراین اگر به دنبال افزایش اعتماد به نفستان هستید، رایحه مناسب بسیار تاثیرگذار خواهد بود. خوشبختانه، ما می دانیم که شما به چه چیزی نیاز دارید. در اینجا خوشبوترین و با کیفیت ترین ادکلن های مردانه را معرفی می کنیم.

 

1. عطر پاکو رابان وان میلیون( Paco Rabanne 1 Million):

دارچین گرم، ماندارین خونی، گریپ فروت و نعناع رایحه مرکبات با چرم مردانه و نعناع هندی در هم تنیده شده و عطری ایجاد می کند که باعث می شود زنان از ناحیه زانو ضعیف شوند. بطری شمش طلا نمادی از جذابیت و قدرت تحریک آمیز این ادکلن است، در حالی که کوکتل وسوسه انگیز نت های مغناطیسی مختلف، تعریف تجمل است.

 

2. Nautica Voyage:

روزهای تازه تابستان در کنار دریا، فضایی است که با Nautica Voyage خواهید داشت. رایحه‌های چوبی را با نت‌های آبی ترکیب می‌کند تا رایحه‌ای مردانه و ماجراجویانه داشته باشد. از نت‌های بالای سیب و برگ‌های سبز که توسط نت‌های قلبی نیلوفر آبی پشتیبانی می‌شوند، لذت ببرید. نت های پایه چوب سدر، عنبر، مشک و آب دریا رایحه را به خوبی در بر می گیرد و طراوت را با خاکی متعادل می کند

 

3. Creed Aventus:

کرید با تجلیل از قدرت و بینش ناپلئون، دسته‌ای از نت‌های میوه‌ای شامل انگور فرنگی سیاه کورسی، ترنج ایتالیایی، سیب فرانسوی و آناناس سلطنتی را به نمایش می‌گذارد، در حالی که توس و نعناع هندی به این ترکیب اعتماد به نفسی دودی می‌دهند که برای زنان قابل مقاومت نیست. به دلیل این ترکیب غنی و استادانه از رایحه ها است که کرید اونتوس یکی از پرفروش ترین ادکلن های تاریخ است

 

4. Aramis By Aramis for Men:

عطر مردانه Aramis By Aramis عطری است که از سال 1966 با برنارد چانت به عنوان سازنده آن شناخته می شود. این عطر همچنان یک انتخاب محبوب برای عطرهای مردانه است و ماندگاری طولانی آن را به عطری مردانه و ماندگار برای مردان جوان و پیر تبدیل کرده است. برای موثر بودن فقط به چند اسپری نیاز دارید. این عطر چوبی تند با ترکیبی هیجان انگیز از مر، درمنه، شبدر، آویشن، مشک، چوب صندل، کهربا، نارگیل و غیره است. این رایحه می تواند مشخصه شما باشد زیرا قابل تشخیص است و به آرامی جذاب است. همچنین این روشی است که برخی از مردان نسبت به عزیزان خود احساس نزدیکی می کنند، زیرا ممکن است پدر یا پدربزرگشان از این ادوتویلت استفاده کرده باشند.

 

5.اسپری ادو تویلت مردانه کریستین دیور ساواج(Dior Sauvage):

ترکیبی کاملاً تازه، با نامی قدرتمند که برای خود صحبت می کند. این همان راهی بود که فرانسوادماشی، خالق عطر دیور آن را می خواست: خام و در عین حال نجیب.مواد طبیعی که با دقت انتخاب شده اند، در دوزهای بیش از حد غالب هستند.نت های بالایی درخشان با طراوت آبدار ترنج رجیو دی کالابریا منفجر می شوند. Sauvage یک عمل خلقت است که از فضاهای باز گسترده الهام گرفته شده است. مثل آسمان آبی مایل به اوزون بر روی منظره‌ای صخره‌ای سفید و داغ زیر آفتاب بیابان کشیده شده بود.

  • meysam shad