مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

افزودن جلوه ای از ظرافت و تجمل به خانه نیازی به هزینه های زیاد نیست ، افزودن یک جلوه مجلل به فضای داخلی شما در واقع می تواند برای شما بسیار کمتر از آنچه تصور می کنید هزینه داشته باشد. تغییرات اندک در محل قرارگیری مبلمان ، استفاده از متریال مناسب در خانه، می تواند جلوه ای لوکس به آن بدهد که در یک هتل خوب یا گالری های هنری منحصر به فرد به چشم نمی خورد. ما 5 روش کوچک اما قابل توجه را بررسی می کنیم که می توانید فضای خود را برای ایجاد فضای داخلی لوکس به روز کنید:


نورپردازی  را تغییر دهید

 

سرمایه گذاری در زمینه نور پردازی با کیفیت اولین قدم برای بهبود فضای داخلی شما است. نورپردازی هوشمندانه می تواند ظاهر مبلمان را بهتر کند ، فضاها را بزرگتر جلوه دهد و چشم ها را به سمت قسمتهای کلیدی خاص - مانند نقاشی یا شومینه بکشاند. به منظور کنترل سایه ها و قدرت روشنایی نصب شده ، سرمایه گذاری در یک کم نور را در نظر بگیرید. آنها گران نیستند ، اما تأثیر زیادی در روحیه خانه شما دارند.

از رنگهای کرم استفاده کنید

در بیشتر فضاهای مجلل از رنگهای خنثی مانند سفید ، کرمهای عمیق یا قهوه ای ظریف برای پوشاندن دیواره های خود استفاده شده است. این رنگ ها محیطی آرام و جذاب ایجاد می کنند. آنها همچنین تأکید بیشتری بر تزئین دارند و فضاها را وسیع تر می کنند. دیوارهای خنثی تقریباً با همه طرح های رنگی مطابقت دارند ، که گزینه های تزئینی شما را افزایش می دهد - رنگ های کرم نیز با سبز هماهنگ هستند ، که می تواند برای شاداب کردن یک فضای نیز استفاده شود.

دکوراسیون ئاخلی


وسایل رادرجای مناسب قراردهید


خواه به خاطر پرسنلی که از آنها مراقبت می کنند یا نه ، به نظر می رسد که خانه های مجلل همیشه بی نقص تمیز هستند. اما تمیز نگه داشتن یک خانه بدون کمک اضافی لزوماً کار سختی نیست. با تنظیم محل قرارگیری مبلمان خود ، می توانید از آشفتگی کاسته و فضای مایع در فضای داخلی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، کاسه های تزئینی را در دکوراسیون خود بگنجانید و از آنها برای کنار هم نگه داشتن وسایل کوچکی استفاده کنید که در غیر این صورت معمولاً فضا را پر می کنند. اسباب بازی ها ، پتوها و بهم ریختگی خانه ها را می توان در سبدهای آستر دار نگهداری کرد - که هم به صورت تزئینی و هم به اکسسوری تبدیل می شوند. برای آستر ، از پارچه های زیاد در رنگ هایی مانند سفید ، طلایی و نقره ای استفاده کنید.


سبز را اضافه کنید

 

سبزه و گیاهان زنده جذابیت یک فضا را بهبود بخشیده و همچنین فضای آرام و دلپذیری را ایجاد می کنند. عناصر طبیعی می توانند اتاق ها را زیباترنشان دهند بدون نیاز به مبلمان غیر عادی. گلدان های گل ، بلوط یا چوب بامبو همه عناصر طبیعی هستند که یادآور روندهای لوکس فعلی هستند. داشتن گیاهان زنده در یک فضا نیز می تواند شادابی طبیعی داشته باشد ، و دسته گل ها ممکن است پرهزینه به نظر برسد - اما زیبایی اتاق را اضافه می کنند.

رادیاتور طراح را نصب کنید

رادیاتورهای تزئینی از ظرافت ظریفی برخوردار هستند و صرف نظر از شکل فضا ، می توانند به راحتی در طراحی داخلی شما گنجانده شوند. رادیاتورهای طراح موثرتر از رادیاتورهای سنتی می توانند مطابق با رنگبندی اتاق رنگ آمیزی شوند و احساس تجملاتی دیگری به شما بدهند که می تواند کل فضای اتاق را تغییر دهد. در صورت انتخاب نصب رادیاتور طراح ، می توانید کار را خودتان انجام داده و پس انداز کنید یا اینکه به دنبال یک حرفه ای باشید تا این کار را برای شما انجام دهد.
موفقیت در طراحی خانه شما به تعادلی که ایجاد می کنید بستگی دارد. اصول طراحی خوب شامل تعادل ، تناسب ، الگو / بافت وهارمونی و ریتم است. وقتی بدانید که این عناصر کلیدی چگونه با هم کار می کنند ، می توانید فضای خود را به گونه ای طراحی کنید که نه تنها زیبا ، بلکه کاربردی و راحت نیز باشد.

https://www.barmantarahanpars.com/

  • ۰۰/۰۳/۰۸
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی