مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

صنعت کشاورزی
مخازن پلی اتیلن به طور مکرر در صنعت کشاورزی برای نگهداری و حمل مواد شیمیایی کودهای مایع، آب و سایر مواد شیمیایی کشاورزی مانند کنترل آفات مورد استفاده قرار می گیرد. مخازن افقی تهران پلیمر در صنعت کشارزی محبوب هستند، زیرا سه مزیت ارزشمند را فراهم می کنند:

مخازن ذخیره افقی پلی اتیلن متقاطع بسیار سبک وزن و در عین حال فوق العاده مقاوم و مقاوم در برابر ضربه هستند ، که به خصوص اگر اغلب مخزن را جابجا می کنید بسیار ایده آل است.

مخازن افقی نگرانی در مورد محدودیت ارتفاع در فضاهای محدود را برطرف می کنند.

مخازن افقی اغلب انتخاب ترجیحی مخازن کاربردی کوچکتر هستند زیرا اغلب حمل می شوند.

مخازن افقی مخازن کوچکتری هستند، به این معنی که می توان آنها را به راحتی سوار و جابجا کرد. در دنیای کشاورزی می توانید مخازن افقی نصب شده بر روی تریلرها ، سرسره ها ، کامیون ها یا تراکتورها را برای حمل و نقل به محلی که برنامه مورد نیاز است نصب کنید. علاوه بر این ، آنها ممکن است بر روی تجهیزات ویژه در مزرعه یا یک مرکز نصب شوند.

ذخیره سازی آب نمک در مخزن


محلول های نمک کلرید سدیم از مقدار مشخصی نمک و آب با هم مخلوط شده تشکیل شده است. برای ذخیره صحیح آب نمک ، باید نوع مناسبی از مخزن ذخیره سازی را داشته باشید که بتواند از یخ زدگی جلوگیری کند ، تهویه ای حاوی گرد و غبار نمک را فراهم کند و سطح کافی آب و نمک را حفظ کند تا آب نمک به طور مداوم غلظت مناسب داشته باشد.

در مقایسه با سایر گزینه های ذخیره سازی، قیمت مخزن آب پلی اتیلنی مقرون به صرفه تر است، زمان تولید سریع را ارائه می دهد، با ضمانت طولانی تر و کمتر در معرض آسیب هستند.

مزایای استفاده از مخازن پلی اتیلن برای نگهداری آب نمک
تهویه مناسب - گرد و غبار نمک می تواند به تجهیزات و مواد اطراف آسیب برساند. مخازن می توانند کیسه های گرد و غبار تهویه را فراهم کنند که حاوی گرد و غبار است در حالی که به مخزن اجازه تنفس می دهد

جمع آوری آب نمک - حفظ سطح مناسب آب در مخزن برای رساندن محلول مورد نیاز آب نمک بسیار مهم است. یک سنسور الکترونیکی و یک شیر ورودی آب خودکار سطح آب، نمک و آب نمک را کنترل می کنند.

محافظت در برابر یخ زدگی - سیستم پیشگیری از کاهش گرما از پد های گرمایش ، عایق بندی و کنترل کننده ، دمای محیط محلول نمک را در آب و هوای خنک تر حفظ می کند.

ذخیره سازی مواد شوینده
استفاده از مواد شوینده قوی در صنعت تولید مواد غذایی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. مواد شوینده و سورفکتانت مانند سود سوز آور خصوصاً خورنده هستند. مخازن متقاطع  پلی اتیلن با مواد شیمیایی برای ذخیره سازی طراحی می شود که به افزایش عمر مخزن کمک می کند و در بیشتر موارد از ترک خوردگی و خرابی مواد مخزن که می تواند منجر به نشت احتمالی شود جلوگیری می کند. مخازن پیوند خورده ذاتاً قویتر هستند و در برابر اثرات مخرب سورفاکتانت ها مقاومت می کنند.

  • ۰۰/۰۳/۰۳
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی