مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

از زمانی که جهان بیش از 700 سال پیش چین را از طریق نوشته های ماجراجو مارکو پولو کشف کرد ، ما آمده ایم که این کشور بزرگ آسیایی را تجسم همه اسرارآمیز و عجیب بدانیم. حتی اکنون ، پس از چندین دهه رشد اقتصادی ، این کشور پهناور هیچ یک از جذابیت های خود را از دست نداده است. در واقع ، تضاد بین آداب و رسوم باستان چین و دولت جدید فوق مدرن که در حال توسعه است ، تنها جذابیت ما را با فرهنگی که هزاره های زیادی به آن باز می گردد، افزود.

این فرهنگی است که بسیار مورد استقبال خود چینی ها قرار می گیرد، همانگونه که با حفظ چنین مکان های مهم تاریخی مانند شهر ممنوعه و کاخ تابستانی در پایتخت پکن یادآور امپراطوران چین است. و پس از آن البته دیوار بزرگ معروف وجود دارد که از 6.700 کیلومتری دریای زرد تا آسیای میانه سیر می کند ، در حالی که زیارتگاه های بیشمار آن روح ادیان قدیمی دیرینه را نمایان می کند. چین به عنوان یک مقصد توریستی دامنه ای بی حد و حصر را برای اکتشاف فراهم می کند. این که آیا شما تصمیم می گیرید از طریق یک کشتی مسافرتی لوکس از طریق تنگه های زیبا Yangtze سفر کنید، از یک شهر شلوغ بازدید کنید یا به دنبال آرامش یک معبد باستانی هستید ، این کشور مملو از تجربیات باورنکردنی است. با لیست ما از بهترین جاذبه های گردشگری در چین کارهای جالب، غیرمعمول و پرماجرا را کشف کنید.


دیوار بزرگ چین


دیوار بزرگ و باشکوه چین (که به زبان چینی به "چانگچنگ" یا "دیوار بلند" شناخته می شود) بیش از 6000 کیلومتر از قلعه های شانهاگوان در شرق امتداد دارد تا از جییگوان در غرب عبور کند و از هبی، تینسین عبور کند. پکن  جایی که از بهترین قسمتهای حفظ شده دیوار می توان بازدید کرد - داخل مغولستان ، نینگشیا و گانسو.

 

دیوار بزرگ چین

دیوار چین به طور متوسط از شش تا هشت متر ارتفاع دارد اما در بعضی قسمت ها  تا 16 متر هم می رسد - و در جاهایی که پنج اسب یا 10 مرد از آن عبور کنند به اندازه کافی عظیم است - این دیوار دارای نبردها و برج های دیدنی متعددی است ، برخی از آنها تا قرن 7 قبل از میلاد ، با مناطقی که شناخته شده ترین آنها در هنگام پیوستن به بخش های مختلف آن، در حدود 210 سال قبل از میلاد اضافه شده است. امروزه بیشترین بازدید از بخش دیوار در نزدیکی Badaling Pass در شمال غربی پکن است که به راحتی با حمل و نقل عمومی یا تورهای سازمان یافته قابل دسترسی است. سایر بخش های مرمت شده به ارزش بازدید شامل بخش نزدیک Gubeikou ، در 130 کیلومتری پکن ، و در Mutianyu ، فقط 70 کیلومتری شمال شرقی پکن است.


کاخ تابستانی امپریال


کاخ تابستانی امپریال (Yíhé Yuán) در 15 کیلومتری پکن، در بیش از 700 هکتار از پارک های زیبا واقع شده است و یکی از پر بازدید ترین جاذبه های چین است. در حالی که خود این کاخ در سال 1153 ساخته شده است، دریاچه بزرگ آن در قرن 14 برای تقویت باغ های شاهنشاهی اضافه شده است. نکات برجسته شامل تالار باشکوه بهزیستی و ماندگاری (Renshou Dian) با تاج و تخت خود و تئاتر بزرگ عالی یک سازه سه طبقه خصوصی است که در سال 1891 ساخته شده است تا رضایت خانواده امپریالیستی از اپرا را برآورده کند و هنوز هم برای اجرای سنتی چینی استفاده می شود نمایشنامه ها و برنامه های موسیقی از دیگر نکات برجسته می توان به سالن خوشبختی و طول عمر (تالار لو Shou Tang) اشاره کرد که دارای باغ ها و حیاط های دوست داشتنی آن ، و همچنین مسیرهای دیدنی پیاده روی است. اگر زمان اجازه می دهد ، سعی کنید خرابه های کاخ تابستانی قدیمی را نیز به خود بازدید کنید ، گفته می شود که زمانی یکی از کاخهای استادانه و معماری جذاب کشور بوده است. اما متأسفانه در اواسط دهه 1800 توسط نیروهای استعماری نابود شد.

دیدنی های چین

 

شهر گیلین


شهر گیلین، در گوشه شمال شرقی گوانگسی، دارای برخی از زیباترین جاذبه های حومه چین است و رودخانه معروف لی است، که از طریق شهر و کوه های اطراف کارست می گذرد. در حالی که صدها سال است که این مناظر بی نظیر شاعران و هنرمندان را به خود جلب کرده و سوژه افسانه ها و افسانه های بی شماری شده است ، این روزها در بین گردشگران از سراسر دنیا محبوب است که مایل به دیدن این شکوه طبیعی از نزدیک هستند.

بهترین راه برای لذت بردن از منطقه ، قایقرانی در کنار رودخانه لی است. محبوب ترین امتداد از Guilin تا Yangshuo است ، جایی که این رودخانه با مسیری آرام در طی 80 کیلومتری سازندهای صخره ای قابل توجه و غارها با اسامی عاشقانه مانند Mount of Unique Beauty ، Elephant Trunk Hill ، و Reed Flute Cave می گذرد. بسته به نوع قایق استفاده شده - شما می توانید از یک کشتی مسافرتی ترافیکی گرفته تا کارهای کوچک بامبو را انتخاب کنید - سفرها از چند ساعت تا چند روز دیگر می توانند در هر جایی انجام دهند.

  • ۹۸/۰۹/۰۲
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی