مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به طور معمول نمای کرتین وال طیف طراحی نما را تشکیل می دهد. انواع مختلف پانل های قابل استفاده ، انواع مختلفی از شیشه ، آلومینیوم یا سایر فلزات سبک وزن ، روکش سنگ ، پلاستیک تقویت شده با الیاف ، پانل کامپوزیت آلومینیوم ، پنجره یا منافذ ساخته شده با دستگاه GI است.
این پانل های دیوارهای پرده بار 6 را به ساختار اولیه ساختمان منتقل می کنند و همچنین عایق حرارتی را نیز به آن ارائه می دهند. آنها به تأثیر بصری قوی تری در ساختمان می افزایند اما در عین حال نیاز به نگهداری و نظافت منظم دارند.

برای بازرسی منظم به سیستمهای دسترسی کافی برای ساختمانهای بلند نیاز است. قطعاً یک مانع گرد و غبار برای ساختمان ایجاد می کند. آنها را می توان با استفاده از روش ساخت و نصب به دو دسته اساسی طبقه بندی کرد: سیستم Stick، جایی که قاب دیوار و صفحه های پرده قطعه قطعه در محل نصب شده و به یکدیگر متصل می شوند. 
سیستم واحد به اندازه ماژول معمولی 5-6 فوت محدود می شود. هر دو این سیستم ها اساساً با صفحه های لعاب دار هستند. در صورت ساختمان های بلند ، آنها از قسمت داخلی نصب می شوند. ادغام دقیق با عناصر دیگر مانند روکش های دیوار ، سقف و غیره برای نصب موفقیت آمیز مورد نیاز است.
موفقیت نمای کرتین وال به سقف موثر، عملکرد حرارتی ، محافظت از رطوبت ، عایق صدا و ظاهر بصری آن بستگی دارد. هر سیستم کرتین وال ای باید برای جمع آوری هر نوع میعان در سمت خارجی طراحی شده باشد. جزئیات دقیق و طراحی کرتین وال از هرگونه حرکتی که در اثر تغییرات حرارتی و فشار باد ایجاد می شود جلوگیری می کند ، بنابراین اتصالات اتصال آن به سازه ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که امکان حرکت دیفرانسیل را داشته باشد.

این باید توسط واشرهای شیشه ای با کیفیت خوب گرفته شود که باید از حرکت شیشه در داخل قاب جلوگیری کند.
جنبه بسیار مهم دیگر ایمنی در برابر آتش است. اگر این صفحات لعاب دار به خوبی طراحی شوند ، دسترسی آسان آتش نشانان را فراهم می کنند. اما ممکن است دود و مواد سمی را در فضای بسته محصور کنند. بنابراین ، در موارد اضطراری ، دیوارهای پرده می توانند هم عذاب آور و هم نجات دهنده باشند.
متداول ترین روش نصب ، یک قاب آلومینیومی سبک با صفحات پر کننده ساخته شده از شیشه است که روی قاب ثابت شده است. این می تواند به صورت سفارشی متناسب با رنگ ، سایه و رنگ طراحی و ساخته شود و در نتیجه انتخاب گسترده ای از طراحی نما را ارائه می دهد.

 

طراحی نمای کرتین وال


موفقیت سیستم نمای شیشه ایی کرتین وال به دو ویژگی مهم بستگی دارد: کیفیت واشر ، مهر و موم و کیفیت نصب پانل ها به قاب اصلی. بنابراین ، دیوارهای پرده و مهر و موم ها برای به حداکثر رساندن عمر آن نیاز به نگهداری منظم دارند. زندگی معمولی هر کرتین وال معمولاً 10-15 سال است. رایج ترین سیستم قاب آلومینیوم آنودایز شده است که باید هر از چند گاهی تمیز شود تا از خوردگی آلومینیوم جلوگیری کند. بعضی اوقات نیز نیاز به پوشش دهی مجدد یا آنودیزاسیون مجدد دارد.

برای یک سیستم کرتین وال ضد آب و با دوام در طراحی و تکامل بهترین استراتژی برای پایداری همان با استفاده از روشهای طراحی خوب برای اطمینان از یک نمای زیبا از نظر زیبایی ، جدا از دستیابی به دوام ، نصب با کیفیت و نگهداری خوب است. در نتیجه ، کرتین وال نه تنها یک هدف عملی را تأمین می کند ، بلکه طرفدار شفافیت ، سودمندی و جاری شدن همزمان فضای داخلی با نور از نظر جسمی و نوع دوستانه است. انعطاف پذیری در ساخت و نصب کرتین وال با دوز خلاقیت می تواند نمای ساختمان را به یک برجسته و برجسته تبدیل کند. بنابراین دیوارکشی پرده به معماران ، سازندگان و نصب کنندگان کمک می کند تا پاسخی خلاقانه برای پروژه های جدید و بازسازی درست در آستانه مشتری خود ارائه دهند. علاوه بر این ، حداقل چیزی که روح ساختمان را با کیهان متصل می کند ، شیشه شفاف به رابط بین اتصالات تبدیل می شود.

http://www.darbiran.com/

  • ۹۹/۰۶/۲۸
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی