مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

مطالب مفید در زمینه موسیقی، گردشکری و اطلاعات عمومی

انتشار محتوای جامع در زمینه های مختلف

در این وبلاگ به معرفی مکان های دیدنی نقاط مختلف جهان و نکات آموزشی در زمینه موسیقی و هنر می پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شما باید درخواست ویزای شینگن را در کنسولگری کشور که قصد بازدید از آن را دارید ، ارائه دهید یا - اگر قصد بازدید از بیش از یک کشور شینگن ، کنسولگری کشور را دارید که طولانی ترین دوره را در آن خواهید گذراند.اگر قصد بازدید از چندین کشور شنگن را دارید و مدت اقامت به طول مساوی خواهد بود ، باید هنگام ورود به منطقه شینگن ، در کنسولگری کشور که مرزهای خارجی شما عبور می کند ، درخواست کنید.به عنوان یک قاعده کلی ، باید برای کشوری که در آن اقامت قانونی داشته باشید، اخذ ویزای شینگن خود را در کنسولگری با صلاحیت سرزمینی بخواهید. اگر در این مورد شک دارید ، به عنوان مثال کنسولگری کشور شینگن که قصد بازدید از آن را در کشوری که در آن سکونت دارید وجود ندارد، باید با مقامات مرکزی (وزارت امور خارجه یا اداره مهاجرت) آن کشور تماس بگیرید. در آنجا می توانید اطلاعاتی در مورد اینکه آیا آن کشور شینگن توسط کشور دیگری در کشور محل اقامت شما نمایندگی می کند. می توانید بررسی کنید کنسولگری ها در کشور شما حضور دارند یا کنسولگری ها نماینده کشور شینگن هستند که قصد دارید در لیست حضور و نمایندگی کنسولگری از آنها ببینید.

 

اقدام برای درخواست ویزای شینگن


1-فرم درخواست ویزا را دانلود کنید. فرم درخواست ویزای شینگن در همه کشورها یکسان است. با این حال، شما باید بتوانید آن را از وب سایت دولتی کشوری که متقاضی ویزا هستید دانلود کنید. بنابراین، اگر قصد درخواست در فرانسه را دارید، می توانید آن را از وب سایت دولت فرانسه بارگیری کنید.


2-فرم را پر کنید. شما به اطلاعات اساسی بیوگرافی مانند نام، تاریخ تولد، کشور تولد و ملیت فعلی خود نیاز دارید. همچنین به اطلاعات گذرنامه مانند نوع گذرنامه ، شماره گذرنامه و تاریخ صدور آن نیز نیاز خواهید داشت.
در مرحله بعد ، اطلاعاتی در مورد سفر خود ارائه خواهید کرد، مانند اینکه مدت اقامت در هر کشور چه مدت است، نوع ویزای مورد نظر شما و دلیل رفتن شما چیست.


3-شما همچنین باید اطلاعاتی را در مورد محل اقامت خود و اطلاعاتی درباره نحوه پرداخت هزینه های سفر خود در زمان حضور در اختیار سفارت قرار دهید. سرانجام ، شما باید همسر و فرزندان خود را نام ببرید، همچنین اعضای خانواده را که بازدید می کنید و به آنها وابسته هستید مشخص کنید.

ویزای شینگن

قوانین امنیتی شینگن

منطقه بدون مرز شینگن نمی تواند به طور مؤثر بدون یک سیاست ویزا مشترک که ورود بازدید کنندگان قانونی به اتحادیه اروپا را تسهیل می کند، ضمن تقویت امنیت داخلی  کارآمد باشد. اتحادیه اروپا یک سیاست ویزای شینگن مشترک برای حمل و نقل از طریق اقامت در نظر گرفته شده در قلمرو کشورهای عضو شنگن  یک ممنوعیت بیش از 90 روز در هر دوره 180 روزه و برای حمل و نقل از طریق مناطق ترانزیت بین المللی فرودگاه های کشورهای شنگن اتخاذ کرده است. در سال 2016 ، 26 کشور شنگن 13.9 میلیون ویزای شینگن صادر کردند. 

موافقت نامه های تسهیل ویزا با توافق نامه های بازگشت مجدد مرتبط است. موافقت نامه های اعزام مجدد روش هایی را برای بازگشت به اتحادیه اروپا و یا به کشور شریک غیر عضو اتحادیه اروپا (اتباع کشورهای عضو سوم یا افراد بی تابعیت) در وضعیت نامنظم تنظیم می کند.کشورهای اتحادیه اروپا همچنین ممکن است بطور جداگانه توافقات مربوط به ترافیک مرزی محلی با کشورهای همسایه غیر اتحادیه اروپا را مذاکره کنند. این توافق نامه ها به ساکنان مرزی در مناطق تعریف شده اجازه می دهد تا در شرایط خاصی و بدون نیاز به گرفتن ویزا از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا عبور کنند.

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • meysam shad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی